2011-02-14 | 15:27:24

Alla <3 dag!

Förlåt, det var år och dagar sen jag skrev. Har haft fullt upp med annat. Inte mått så bra fysiskt den senaste månaden. Var hos doktorn i onsdags & fredags. Nu känns allt mycket bättre, när man vet vad felet är oc kan åtgärda det.
Alla hjärtans dag idag. Mysigt att gå fira den tillsammans med familjen och Cg. Har inte träffats så mycket under de senaste veckorna, har bott en del här hemma. Känns skönt att äntligen träffas igen!
Ikväll blir det suchi här hemma eller middag ute? Får se hur det blir, alla känner sig inte så krya här hemma.

Hade så himlans tråkit igår så jag fick för mig att färga håret. Ljusbrunt med lite rött i, SUPER nöjd! Även en klippning på det.
Imorgon ska jag förbi house of pain för att se vad dom har ritat upp för tatuering. Ska göra ett P som står för Pernilla (min syster) på foten. Ska även göra vingar på sidan av en text jag har på ryggen. Hoppas jag kan få en tid redan imorgon.

Ska försöka få tag på syster, måste lämna tillbaka en film jag hyrt och hon har min bil.. Blää!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: