2010-12-19 | 19:24:16

Julmiddag

Äntligen är det söndag (min fredag). Det var min sista dag på jobbet idag innan jag åker iväg. När jag kom hem blev det julmiddag tillsammans med familj och farmor. Sitter och vänter på att jag och Pillan ska hämta Cg vid stationen. Vi tänkte sova här hemma ikväll.

Igår efter jobbet åkte jag till honom där efter blev det middag på någon grekisk  restaurang. Blev en snabb middag, var så trött. Så fort vi kom hem duscha jag sen la vi oss i soffan för att kolla film. Men jag somnade på hans mage istället, haha! Fick många timmar, behövdes!

Tänkte kolla film och bara slappa ikväll. Ska förbi jobbet imorgon för att säga hej då till alla. Sen måste jag packa färdigt det sista.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: