2010-12-17 | 15:34:40

Julfest

Äntligen fredag tänker nog många. Jag med, men det kunde lika gärna varit onsdag för min del. Jobbar hela helgen, börjar senare vilket är en fördel men slutar även senare vilket är en nackdel.

Ikväll blir det julfest med jobbet. Ska möta upp Lina och Teres vid halv 6 för ett glas innan vi ska möta upp alla de andra. Jag sa fel i ett tidigare inlägg, vi ska inte vara på star hotell, vet inte vad det heter.
Har köpt mig en klänning som jag tänkte lyxa till kvällen med. Lägger upp en bild lite senare när jag har fixat mig och är redo att gå.

Igår efter jobbet kom pappa hem med en ny mobil. Lycklig jag blev! Min förra var ingen höjdare, men den fungerade. Nu har jag fått mig en Samsung Galaxys. Köpte ett svart skydd idag för att inte förstöra den det första jag gör. Jag är i alla fall nöjd än så länge.

Ska sova nu innan jag börjar fixa mig för ikväll. Lägger snart upp en bild på klänningen!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: