2010-12-12 | 18:41:26

1841

Sitter och spelar super mario på wi. Man blir helt fast i det. Varje gång jag dör slår jag kontrollen i soffan, sur blir man. Har kommit så pass långt att det börjar bli riktigt svåra banor. Men jag gillar det !!

Sov till elva tiden idag, sen har vi bara degat. Kollat tv och spelar tvspel. haha går inte så bra för cg, han dör och "skriker fula ord", hihi. Han tycker det är ett skit spel, ändå är han helt fast i det, ha ha!

Igår blev det en rolig men konstig utgång. Började med att vi fick dela bord tillsammans med ett kärlekspar. Dom kysste varandra exakt hela kvällen. Vid bordet till höger om oss satt det sex killar i 20 års åldern som skrek och sprang fram och tillbaka hela tiden. Höll på att välta våra vinglas ett par gånger. Efter middagen kom Katia, Martin och hans två kompisar.

Vi missade spelningen i och med att den var försenad och Alexandra skulle jobba idag. Hon drog hem vid halv 12 och jag vidare till Hötorget för att möta upp Malin och Lina från jobbet. Dom hade fått i sig en hel del, haha! Men jag fick mig ett gott skratt.. Tackar för en trevlig kväll tillsammans med er.

Måste nog få något i magen innan vi går och lägger oss. Ska nämligen upp 03.00 imorgon bitti för att vara på jobbet vid 4 tiden. Så det blir till att lägga sig tidigt ikväll.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: