2010-12-13 | 16:51:06

1650

Kära nån så trött jag är. Dagen har gått jätte bra tack före Ida och Lisa som kom tidigare till jobbet för att hjälpa mig. En del beställningar att packa men det gick bra och allt kom ut i tid. Dagen i sig har gått jätte fort. Tog ett varmt bad så fort jag kom hem. Läste lite i min bok. Skönt att komma hem från en lång dag och bara lägga sig i badet med en bok i handen.

Det var luciatåg i Sollentuna idag, mysigt att lyssna på samtidigt som man arbetar.
Känner inte för att åka in till stan med familjen för att äta middag. Skulle kunna gå och lägga mig om någon timma, helt slut.
Tänkte dega framför tvn innan jag hoppar ner i sängen för att nanna.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: