2010-12-21 | 11:12:24

1112

Det känns som det är torsdag eller lördag idag, inte tisdag. Jag hade tänkt att vara uppe länge igår och bara kolla film hela natten. Gissa vem som somnar halv 10 framför en film, haha.
Efter jag hade sagt hejdå till tjejerna på jobbet åt jag lunch med Cg, efter det åkte vi hem till Pillan och hälsade på. Köpte med oss mat, det fick bli tacos. Sen spelade vi wii och kollade film. Självklart somnar jag före Cg som vanligt.

Ska åka mot centralen om ca 20 min för att möta upp Alexandra. Hon skulle kolla julklappar sen blir det fika innan hon börjar jobbet.
Ikväll blir det till att hämta Pillan för att sedan åka hem till mamma och pappa för att sova där inatt. Ska upp vid halv 7 tiden imorgon.

Byta om sen ut i det kalla vädret!
3 Kommentarer
j:

Nu duger man inte längre ..

2010-12-21 | 11:42:00
sophie:

Jaha ni såg också den haha :) Jag tyckte den var bra, snygg var han också. <3

2011-01-25 | 11:03:16
URL: http://bysophie.blogg.se/
sophie:

Jaha, ja du skulle ha ringt :) Fast jag började jobba klockan 4, så jag var inte helt ledig ;p

2011-02-03 | 12:02:45
URL: http://bysophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: